Hund2007

I lördags var jag på Hund2007 i mycket trevligt sällskap av Malin, Lisa och Carro. Tack tjejer för en jätte trevlig dag!Det var väldigt trevligt och mycket fina hundar att se på! Vi kollade på Aussisarna som, enligt mig, var en besvikelse bara några få som var fina. Jag är helt ny på utställningsgrejen (blandrasägare som jag är) och blev förvånad över hur långdraget det var, trodde att det skulle gå lite fortare.

Vi gick omkring och såg på olika hundraser, finns så många fina hundraser! Vi såg på freestyle tävling också, det var verkligen roligt att se på, vilken show! Agilitytävlingar var det också, vilken fart det var på hundarna! Sen hann vi med lite shopping också! Jag köpte en tävlingsbok till Dalton, ett reflexhalsband och lite smarriga ben till honom också. Tror det var allt. Dalton var ut och sprang med Jakob i Hagaparken, när han inte fick följa med, han var nog lika nöjd över det tror jag.

image36
Finaste killen i spårskogen i Luleå

image37


Kommentarer
Postat av: Lisa, Eskil & Loi

Tack själv för en jättetrevlig dag! Du vet, alla snygga aussiesar var ju hemma. ;)

2007-12-17 @ 14:15:13
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0