Hundungdoms avslutning

I måndags var det avslutning för hundungdoms måndagsträning för detta år. Planerna var träning och pizza, men då vi var så få blev det ingen pizza. Men träning blev det i alla fall. Dalton var riktigt taggad, alldeles för taggad han gjorde allt han skulle bra men med alldeles för mycket ljudeffekter, jag måste ta tag i det! Men jag vet inte riktigt hur, måste fundera på det. Han gjorde riktigt snygga vänster svängar  så det är jag lite nöjd över. Camilla och jag håller på att bli gråhåriga över rutan. Jag har tyckt att min metod med godis långt bakom rutan har varit bra men ju mer man tränar ju mer små negativa effekter dyker upp och samma sak verkar det vara med andra metoder. Jag gillar inte riktigt det momentet!


Kommentarer
Postat av: lisa berglund

Guud va du är duktig med träningen anna!!! jag har inte tränat med mina på hutr länge som hellst ..o får så dåligt samvete när jag läser om hur duktiga ni är =)

2007-12-19 @ 13:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0