"Luggen"

Ja, det är mitt nya smeknamn. Åkte nämligen in till Solna centrum för att toppa min lugg lite grann. Brydde mig inte så mycket om vilken frisör jag gick till, vem som helst kan väl toppa en lugg lite grann, trodde jag. Det är den värsta frisörupplevelsen jag någonsin varit med om! Så för att fatta det kort så  är min lugg väldigt väldigt kort,  sne och ojämn. Snyggt ska ni veta! På grund av detta och andra små incidenter så har jag varit på dåligt humör hela dagen plus att jag tror att jag blivit smittad av Jakobs (min bättre hälft) hjärnskakning.  Dalton har haft en väldigt lugn dag idag, han har fått ett ben som han har legat och tuggat och annars bara tagit det lugnt.  Lägger in några gamla bilder.

image10
Skidtur i Luleå i våras.

image11
Finns inget dåligt  väder bara dåliga kläder.



Kommentarer
Postat av: Malin & Moa

Hihi "luggen"

nejdå, nästa gång får du nr till Lotta!

2007-12-06 @ 19:52:26
URL: http://difloydsfiesta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0