Matvägran!

Är inte så flitig med bloggandet nu när jag är hemma. Är så trist när jag inte har några bilder på den här datorn.  Idag har Dalton och jag varit och promenerat med Helena och Balto i lappberget, det var väldigt trevligt och skönt väder ute! Dalton och Balto busade för fullt, Dalton for och jagade lite renar också men han kommer tillbaka direkt så jag bryr mig inte så mycket. Balto var så duktig och stannade och väntade tills Dalton kom tillbaka, han är lydig han! Eller kanske lite feg ;) 

På eftermiddagen for Jakob och jag och sparakde en sväng, det var jätte kul! Synd bara att vägarna är sandade annars hade det gått riktigt fort. Dalton drog på bra i början men sen när vi vände och for hemåt så drog han inte alls, han brukar göra så på vägen hem. Ludde har det bra här, han är ute och jagar råttor och möss på dagarna. Men han matvägrar fortfarande, blir tredje veckan nu. Han äter bara lite torrfoder och julskinka inte ens lax duger! Vet inte varför han gör så förhoppningsvis är det bara för att han är tjurig! 

I morgon ska Pernilla och jag ut och åka skidor med hundarna, hoppas att det inte blir alltför kallt.

image46       image47       image48       image49

Kommentarer
Postat av: Lisa, Eskil & Loi

Gott Nytt År!!

2007-12-31 @ 23:44:35
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Camilla & Chenin

Gott nytt år!
Kom tillbaka nu, ni är saknade!

2008-01-01 @ 22:13:21
URL: http://www.camillan.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0