Nattgäst och fredagsmys

På torsdag tog jag och Dalton en långpromenad i Hagaparken. Sen gick vi och hämtade Camillas Chow chow Lazy som skulle sova hos oss. Lazy är en väldigt speciell hund, inte riktigt som alla andra. Dalton blev väldigt uppspelt när Lazy kom men han insåg snabbt att hon inte var så rolig. På kvällen gick vi ut och träffade Malin och Moa, Dalton och Moa hittade en kompis som de busade med. Sen sov Dalton väldigt gott efter attha sprungit och busat. Lazy smög upp på natten och åt upp Luddes (katten) mat. Varför ska man äta sin egen mat när det finns kattmat?
image12
Söta Lazy                                                                                                 Foto: Malin Hamner

På fredag gick jag och Dalton och lämnade Lazy hos Malin då jag hade skola. Efter skolan kom Malin och hundarna och hälsade på. Malin och jag fikade och hade trevligt medan Moa och Dalton busade som galningar. Lazy låg vid ytterdörren.

image17
Dalton och Moa tycker om varandra väldigt mycket! Och visst syns det!?

På kvällen såg jag och Malin Idolfinalen och åt chips och godis. Mums! Dalton och Moa fortsatte med sitt bus även då, de skulle kunna busa hur länge som helst! Moa var väldigt nyfiken på och lite rädd för katten Ludde, som för övrigt är världens mesigast katt.

image19
Den fruktade kissakatten Ludde.


Kommentarer
Postat av: Camilla & Chenin

Åh min älskling

2007-12-08 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0