Träning på Värmdö

Idag har vi packat ihop oss ett helt gäng i Passaten, Malin med Moa, Camilla med Chenin och Lazy, Carro med Jessi och Dalton och jag. Ja, allihopa rymdes faktiskt! Bara det finns hjärterum så... Vi åkte till Lisa  på Värmdö, där väntade Lisa med lilla Loi och Eskil och Linda med lilla Modja och Elsa. Vi gick till en skog där vi stannade vid en eldstad som vi slog läger och gjorde upp eld vid.

Vi la spår åt varandra, det var roligt att lägga spår på nya marker. Linda la till mig och Dalton och jag la till Linda och Elsa. Daltons spårande var allt annat än bra! Han var rätt så stressad när vi gick på det och det kändes inte så bra. Han började aldrig riktigt att spåra utan var väldigt intresserad av något annat i skogen. Jag kände att det inte var någon idé att fortsätta när han inte alls var intresserad av spåret utan bara sprang omkring så vi gick tillbaka. Jag som hade varit så laddad inför att åka och spåra någon annanstans, men men det är sånt som händer...  Jag och Camilla vallade en ruta och körde uppletande, förutsättningarna var inte alltför bra men Dalton och Chenin skötte sig jätte bra. Skönt att avsluta med nåt som gick riktigt bra! Tyvärr så kom mörkret alltför snabbt och vi fick packa ihop oss och gå tillbaka.

Tog lite bilder idag. Som ni ser så är det jag som tagit bilderna, därav kvalitén.
image20
Dalton ligger  och undrar när han ska få fika

image21
Eskil vill ha grillad korv.

image22
Moa ser rött!

image23
Jättefina Elsa!

Tack allihopa för en jätte trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Malin & Moa

Tack för en jättetrevlig helg!!!!!

2007-12-09 @ 15:51:09
URL: http://difloydsfiesta.com
Postat av: Lisa

Tak för en trevlig dag!! Den där bilden på Eskil är så söt :D

2007-12-09 @ 22:38:06
URL: http://eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0