Heldag med träning

I dag har Dalton och jag varit till klubben och tränat med Camilla och Chenin, Anna och Gibson och Minna med Lovis. Vi spårade och tränade lydnad. Det var väldigt trevligt! Anna la ett spår till Dalton på ca 300meter, det gick jätte bra. Dalton spårade noggrannt och med bra motovation. Känns jätte roligt, nu måste jag bara hålla mig från att spåra för mycket. En vinkel tog han så himla snyggt, jag växte ganska mycket! ;) I lydanden kommenderade vi varandra och jag fick många bra tips, det uppskattar jag! Jag orkar inte skriva så mycket men här kommer lite bilder i alla fall.

image187
Dalle palle kramen

image188
Minna med kameran i högsta hugg, Lovis i bakgrunden

image189
Gibson
image191

image192
Chenin är duktig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0