Spår!

Idag har Camilla och jag varit till Kista och spårat. Camilla la ett spår till Dalton och jag la ett spår till Chenin. Dalton fick ett spår på ca 250 meter och Chenin ett på 600-700 meter. Dalton fick börja spåra, jag var ganska nervös då han inte spårat på sistone, han har helt enkelt inte haft motivationen. Men idag blixtrade han till och spårade jätte bra! Så lycklig jag blev! Han var till och med så intresserad av spåret att han knappt plockade upp föremålen. Men det känns bara positivt nu! Chenin spårade bra som vanligt, hon är så duktig! Men i vilken jäkla fart hon far fram, Camilla och jag har svårt att hänga med. Trots att vi börjat springa nu ;)

image177

I vecka har Dalton och jag promenerat med Chenin på dagarna och det har gått jätte bra mellan dem, de brukar ju trots allt knalla och slåss lite då och då. Men de har varit som två små änglar när vi varit ute.  Camilla och jag har sprungit tisdag och fredag den här veckan, i tisdags gick det jätte bra men i fredags var det tungt som bara den, jag fick springa på ren vilja. Tur att man är lite tjurskallig.  Men det känns jätte bra att komma igång nu, man mår så bra efter man  tränat!

Nu ska jag springa till tvättstugan, har tvätten allt som finns i vår lägenhet, känns det som i alla fall! God kväll!

image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0