Tentaångest, träning, promenader och springning

Ja, det är vad vi pysslat med på sistone. Vi kom tillbaka till Solna förra måndagen. Kändes inte alls roligt att åka från den härliga snön och familjen till en massa plugg och tentaångest. Men jag hade inget val.  Vi har tränat med Malin och Linda med hundar förra veckan. På lördag hade jag tentan så det blev ingen träning men en långpromenad på morgonen för att rensa tankarna lite grann. På lördag natt hämtade jag Jakob som varit i Barcelona med sin skola. Det blev väldigt sent och därav en lång sovmorgon ( i alla fall för att vara jag) på söndag. När jag steg upp tog jag och Dalton en långpromenad i Hagaparken, sen gick vi och hämtade upp Jakob och gick runt sjöarna och stannade och fikade på Gröna stugan vid Lötsjön, vi var ute hela dagen, det var jätte fint väder hela dagen och en alldeles underbar dag.

I måndags var vi och tränade på klubben med Malin och Camilla. Det gick ganska bra. Lite för mycket pip, men jag belönade med godis istället för boll då jag tyckte att Dalton haltade lite grann på morgonen. Och Dalton blir mer pipig när man belönar med godis än med lek.

I dag har Dalton och jag varit ut och promenerat med Chenin. Det gick jätte bra! Jag hade förväntat mig gruff och koppeldragande men de var som två små änglar! I kväll har Camilla och jag varit och sprungit, det gick bra. Kändes inte alls lika tungt som jag trodde. Ska springa på torsdag också, känns bra att komma igång nu! Nu är jag jätte trött, så det är bara  "piss och ger lig" (överkalixmål).

image175
Trött Ludde

Kommentarer
Postat av: Camilla & Chenin

Ganska söt i verkligheten också! ;)
Hon mådde väldigt bra igårkväll och i morse. Skönt! Tack för denna vecka. Jag har kommit med på en spårtävling så nu blir det bara spår o lydnad för oss fram till dess...
Vi måste diskutera dagar inför nästa vecka också. Kan du ta måndag och kanske ons + tors? Messa gärna ditt kontonummer också. Jag är skyldig dig pengar sedan långt tillbaka!

2008-04-04 @ 11:04:52
URL: http://www.camillan.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0