Valpmys

I går åkte Jakob och jag till Baggebo och Kreivis kennel för valpmys. Valparna var så himla fina! Var inte enkelt att åka hem sen igen ska jag säga. Raffa tyckte det var lite onödigt att vi skulle hålla på med hennes valpar och Zorba var glad att vi kom dit för att hälsa på henne ;) Riitta bjöd på fika och god mat, det tackar vi för! Carina som äger Robby kom också dit och hälsade på, så vi fick träffa pappa Robby och hennes andra hundar Yoggie och Jippo. Det var väldigt trevliga och fina. Jippo överföll mig med pussar :) Robby var väldigt fin, jag har sett bilder på honom och tycker han är jätte fin men nu gillar jag honom ännu bättre! Här kommer lite bilder från dagen som Jakob tagit.


image179
Raffa med Doc Holliday och Nosey Kate

image180
Billy the kid

image181
Billy the kid

image182
Nosey Kate och Billy the kid

image186
Doc Holliday äter med god aptit

image183
Robby

image184
Robby och Jippo

image185
Yoggie

Kommentarer
Postat av: Riitta

Tack för besöket! Det var kul att får träffa er båda två :) Jag har lagt ut lite nya foton på Robby på vår hemsida nu. Det har inte blivit några nya på puppisarna ännu men det kommer med all säkerhet det också ;)
Vi alla önskar er en bra kommande vecka!/Kramis

2008-04-13 @ 22:34:09
URL: http://www.kreivis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0