Spår (uppdaterat med bilder)

I går var vi och grillade med min kusin och hennes familj. Doc plockade blåbär och Dalton hetsade efter renar som inte fanns ( i alla fall inte syntes).  Doc fick även ett spår som gick bra förutom att det var en fet och äcklig snigel på pinnen som jag var tvungen att få bort, usch!

I dag har vi varit och spårat med Pernilla och Nova. Dalton fick ett ca 400 meters spår som var ganska knixigt, mycket vinklar och på en väg. Han spårade väldigt bra i början sen spårade han sämre i mitten av spåret och avslutade med att spåra bättre igen. Men jag tyckte att han blev lite trött. Doc fick ett spår som var ca 100 meter och med en pinne i. Pinnen markerade han bara men efter lite uppmuntran så tog han den. Novas spår vet jag inte riktigt hur långt det var men hon spårade jätte bra, hon spårar på självständigt och bra, är det nåt problem eller om hon tappar spåret så fixar hon det själv. Nova och Doc hann också fara och jaga en ren innan vi skulle spåra. Men de var duktiga och kom tillbaka snabbt.

Imorgon åker vi tillbaka till Solna. Känns inte särskilt kul att åka tillbaka till verkligeheten och magisteruppsats efter våran långa sköna sommarvistelse här hemma. Men verkligeheten springer ikapp en...


Gammal suddig spårbild

På mamma och pappas gård ikväll...

Bus med frisbee. Det var en rolig grej, tuggleksak, kampleksak och "boll" allt i ett!


Mamma och pappas hus. Min bror som ska tvätta bilen till höger på bilden.


Moa och Majas lekstuga.


Min lekstuga. Ser ni skillnaden?!


Dalton med SIN pinne. Måste vaktas från skitisar.


Kommentarer
Postat av: Malin & Moa

wiee :)



Hoppas vi ses i veckan då :)

kör försiktigt!!!

2008-08-24 @ 18:16:30
URL: http://difloydsfiesta.com
Postat av: Malin & Moa

Tycker jag låter som en utmärkt idé!!!! :D

2008-08-24 @ 21:09:16
URL: http://difloydsfiesta.com
Postat av: Camilla & Chenin

Då blir det träning....

2008-08-25 @ 08:11:40
URL: http://www.chenin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0