Gott Nytt år!

Väldigt blåsig dag idag! Killarna och jag har varit oh gått på Lappviksheden, de var busiga båda två. Det är nånting med blåst som gör att djur blir som galna. Kommer ihåg när jag var i stallet förut då var alltid hästarna galna när det blåste och så var även mina killar idag. Jag hade med kameran och tog en del kort men nu hittar jag inte kabeln så att jag kan föra över dem till datorn. Mamma har nog städat bort den.

Jag sitter och väntar på att mitt nagelack ska torka. Ska på nyårsmiddag och fest hos Jakobs moster. Ska bli roligt! Blir en massa festande nu, juldagen också nu nyår. Kanske inte är så mycket för andra man jag är ju inte direkt en festprisse. Killarna ska vara hemma med mamma och pappa. Skönt att de ska vara här, de är inte alls mycket smällare om det är nån som smäller alls. Dalton vet jag att inte bryr sig och jag tror inte att Doc bryr sig heller. Han har hört smällare när vi varit ute och inte brytt sig. Jag har sagt till mamma att killarna ska sova i mammaoch pappas sovrum och inte i hallen så att de måste ligga ensamma där. Mamma var inte så pigg på den idé men vad gör man inte för sina barnbarn :D

Gott nytt år på er!




Kommentarer
Postat av: Vanessa & Singha

gott nytt år!

2008-12-31 @ 19:25:16
URL: http://www.aussiebus.webb.se
Postat av: Sanna

Gott nytt år på er! Doc var mig en liten plutt:P Misty vägde nog 18,5 om jag minns rätt när vi vägde henne förra veckan!kram

2009-01-01 @ 19:40:11
Postat av: Sanna,Misty och Elton

Gott nytt år på er! Doc var mig en liten plutt:P Misty vägde nog 18,5 om jag minns rätt när vi vägde henne förra veckan!kram

2009-01-01 @ 19:40:37
Postat av: Malin&Freja

Gott nytt år! Hoppas att vi får tillfälle att träffas under året! Hade ju varit kul att se Doc och Dalton IRL! :) Kramar M&F

2009-01-02 @ 11:19:36
URL: http://freja.kreivis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0