Kärleksförklaring

Har varit på pajseminarie idag. Gick ganska bra. Känner lite panik att få klart uppsatsen men det måste ju gå. Killarna har fått vara ensamma medans, en galge fick sätta sitt liv till och när jag kom hem fick jag en kärleksförklaring av Doc som hette duga, därav är min underläpp lite fylligare än vanligt ;)

Seminariet började nio så jag har fått stiga upp alldeles för tidigt för att gå lång promenad i Hagaparken. Det var kolsvart ute och inte en människa i hela parken. Hararna var i alla fall vakna.

Nu ska jag maratontvätta. Sju timmar tvättstuga väntar! Vilket spännande inlägg, håll i hatten!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken tur att hararna var vakna så att ni slapp vara helt ensamma ;)

2008-12-16 @ 23:42:29
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Anonym

Låter som Doc visar sina kärleksförklaringar som mamma Raffa gjorde allt som oftast i sin ungdom. Dom tur är så har hon lugnat ner sig betudligt på den punkten.



Ha det bäst norr över!

/Kramis

2008-12-18 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0