R.E.A

I går var Jakob och jag på Hamburger Börs och såg R.E.A. Vi åt smördegsinbakad oxfilé med potatisgratäng och rödvinssås och bearnaisesås. Super gott! Vi hann äta mycket och länge innan showen började. Showen var riktigt bra, en riktigt bra kväll med andra ord.

På dagen var planerna en långpromenad men jag kom inte så långt, började må illa och fick gå hem och sova nån  timme  istället. Långpromenaden fick vi ta senare då det tyvärr var kolsvart ute. Direkt det börjar skymma så tar hararna över Solna. De är överallt!

Idag har jag tagit bilen till Hagaparken och gått med killarna en och en. Doc fick vara utan långlinan och skötte sig mycket bra. Dalton fick springa lös hela promenaden, han njöt varje sekund!  När jag sen gick tillbaka till bilen var den inparkerad. Jag hade en decimeter fram och en bak, inte så lätt att komma ut. Så bilen fick stanna kvar där, hade inte mer parkeringspengar, jag hoppas verkligen att jag inte får böter. Så irriterande!

Doc tjuvade kartonger och agerade dokumentförstörare en morgon. Som vanligt ligger Dalton och spelar oskyldig, han vet att han inte får ta dem men när Doc redan har gjort det då är det fritt fram anser Dalton.





Mina varulvar!

Kommentarer
Postat av: jenny

Inte lite avis jag blev på det ni hde ätit! Mums!

Shit, har du börjar redan i november? Det var inte dåligt. så tänker jag varje år efter jul, att nästa år då ska jag vara mer förberedd och inte vara ute i sista sekunden. Jaja pannkaka som vanligt.



Ja det måste vi! =) Kram

2008-12-18 @ 16:22:43
URL: http://kennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0