Torsdag

I dag har vi varit och gått i Ursvik, Doc stack efter rådjur mot stora vägen och var borta många många minuter. Dalton och jag fick panik och sprang och letade. Tillslut hittade vi busen när han stod och åt sopor, verkade ha stått där ett bra tag också! Doc fick många pussar av både mig och Dalton! Gud vad orolig jag var!

Ikväll har vi tagit en liten promenad och stannade för lydnadsträning på en upplyst parkering. Doc fick ett första pass med fot, vi tränade på halter. Sen var det Daltons tur, fot, läggande och ställande under gång, inkallning med ställande, slalom mellan mina ben, snurra och backa. Dalton älskar att backa! Andra passet för Doc blev läggande och ställande under gång. Jätte kul att träna med killarna! ikväll, Doc är ju alltid rolig att träna med, men Dalton har inte alls tyckt att det varit roligt på sistone men ikväll hade vi skitkul både han och jag!

Doc var så duktig och låg snällt tyst och väntar medan jag tränade med Dalton, tyvärr kan jag inte säga detsamma om Dalton ;) När vi gick hem hittade Doc en gammel tandborste, kan inte förstå hur en äcklig gammal tandborste kan vara så kul.

Sitter på Jakobs dator, hittade de här bilderna från när vi var i Madame Tussauds vaxkabinett 2005.


Jakob med paret Beckham.


Mel Gibson och jag, han ser ganska läskig ut tycker jag.


Johansson, Anna Johansson. Haha!


Kommentarer
Postat av: Terese & Trixa

Hejsan!

Kul att du skrev i min blogg.

Vilken söt liten Doc du har. (Inge fel på Dalton heller...)

Visst är väl Doc en liten Roby-valp?! Trixas pappa är Jippo som oxå bor hos Carina. Kul!

Jobbigt när den lilla busen sticker. Man blir ju livrädd att något ska hända. Tänk vad mycket kork de kan ha i öronen. :)

Ha det gott!

2008-12-04 @ 21:19:50
URL: http://trixainfo.googlepages.com
Postat av: Emelie

Ha, jag kan tänka mig att det är många som kommer sitta bänkade här hemma för att se mig stappla mig fram på knagglig engelska...



Häftiga bilder på er och "kändisarna"

2008-12-04 @ 21:20:01
URL: http://www.mivinnas.se
Postat av: Malin & Freja

Hej!

Tack för grattiset till Freja! Tur att ni hittade lille prinsen! Väntar bara på att Freja ska dra efter sitt första rådjurälgvildsvinekorre.

Ha en underbar helg! Kram M&F

2008-12-05 @ 09:02:06
Postat av: Sanna

Men dock inte skrämma livet så där i matte och storebror!ajabaja Såg att du också använd långlina,kan säga att den gjort underverk för mig och pirayan:)Duktiga doc som ligger fint och kikar på, Misty blir skit förbannad och hör hela sitt ordregister när jag tränar med Elton , bara att bita i det sura äpplet och binda upp henne ännu mer:P Trevlig 2a advent! kram från oss

2008-12-05 @ 10:41:55
URL: http://misty.kreivis.com
Postat av: Lisa

Den lilla BUSEN! Mina stack på rådjur idag, jag blev inte så orolig... mest bara fly förbannad. Men då har vi mycket mycket skog. Ibland undrar jag om inte någon söt sällskapshund skulle vara behaglig att ha. ;)



Roligt med lite udda bilder här i bloggen! Och stackars din dator som inte är kry än...

2008-12-05 @ 12:29:52
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Riitta igen

Fy på lille Doc. Inte får man väl vara olydig och skrämmas på det viset!

Paret Beckham ser mycket mer verkliga ut än vad Mel Gibson gör.



En trevlig 2:a advetnt önskas er alla!

/Kramis Riitta med c/o

2008-12-05 @ 17:42:20
URL: http://www.kreivis.com
Postat av: Vanessa & Singha

Roligt att det går så bra med träningen! :)



Singha stack också efter råddjur för någon månad sen, men efter det har hon nog lärt sig... Hoppas jag! För det är så himla läskigt!!



Kommer du till mässan? :)



Kram

2008-12-05 @ 18:30:24
URL: http://www.aussiebus.webb.se
Postat av: Sandra

Haha vilka fina bilder! :) Snart är det jul! Ni ska väl till Ökx? När åker ni? Kram

2008-12-06 @ 21:16:47
URL: http://sandrahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0