Hagaparken, hundmöten och sista måndagsträningen

Hagaparken och hundmöten idag igen. Gick bra! Duktig stump. Han har verkligen börjat fatta att han inte får springa fram. Vi mötte en läskig Dobermann, som kom rusande och skällde mot oss (har träffat den tidigare då den gjort likadant mot oss och en gammal farbror som blev jätte rädd). Doc var väldigt förväntasfull när vi gick in i Hagaparken, när han och jag går själv busar vi mycket och jag fick ha mycket tålamod till koppelträning. Dalton var också galen på vägen till Hagaparken, är det verligen så kul? Han sprang alldeles för mycket för sitt eget bästa idag men det struntar jag i för han var så glad och busig. Blir glad när han är så! Vi tränade busigheter och fick publik av en skrattande bebis :)

Ikväll har vi varit på måndagsträning, sista innan vi åker hem över Jul. Jag var tidigt och fick ihop ett mycket bra träningspass med Doc innan de andra kom. Då fick Dalton komma ut och agera spårläggare och spåra hack i häl med Chenin. Lite hejdå kramar på parkeringen innan vi åkte hem. Nu sitter jag och tränar på redovisning av vår opponering som vi har imorgon. Lite nervös över vad de kommer att säga om vår uppsats... Hoppas de har många snälla ord!


Ska bli härligt att komma hem till en massa snö!

Kommentarer
Postat av: Camilla & Chenin

Håller tummarna för dig idag! Men det kan också vara bra om de har något konstruktivt att komma med, eller hur? Kan ni få flera betyg eller bara godkänt?

2008-12-16 @ 08:52:54
URL: http://www.chenin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0