Idag har ...

Idag har Camilla och jag varit till "det nya stället" och spårat.  Tränade lite med Doc medan vi väntade på Camilla. La spår och tog en promenade med Dalton och Chenin medans spåren låg. Dalton var först på sitt spår. Han spårade jätte bra förutom lite snurr i slutet. Han var väldigt motiverad och for fram i en väldig fart. Kul! Sen var det Chenins tur, blev lite galet efter ett möte med rådjur. Doc var sist ut, han spårade bra tills det sprang ett rådjur framför nosen på honom, han blev lite galen och var splittrad resten av spåret, pendlade mellan att söka rådjur och att spåra. Slutet var en väl kamouflerad snörboll som vi alla tre fick leta efter  till slut hittade Camilla den. Vi hann beskylla "dom där schäfrarna" för stöld först ;)

Efter spåren gick killarna och jag en liten promenad, fick bli lite arg för att få killarna att sluta söka rådjur, varför måste man alltid bli arg? Doc fick ett till litet lydnadspass innan vi åkte hem. Väl hemma hoppade jag i badet och sen åkte Jakob och jag till Zinkensdamm  för att möta upp några av Jakobs kompisar på Southside för att se fotboll och äta engelsmat. Maten var god, sällskapet trevligt men fotbollsmatchen var inte direkt bra. Jag var väl mest där för maten, inte så intresserad av fotboll, speciellt inte på tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0