Duktig Balooba!

Ikväll har vi varit och tränat på klubben med Malin och Moa, Carro och Jessie och Camilla och Chenin. Träningen gick jätte bra idag! Först körde vi fotgående och la tyngdpunkt på vänster och högersvängar och helt om vändningar då Dalton hamnar alldeles för långt fram. Dalton hade bra fokus idag och var inte alltför pipig. Vi tränade hopp över hinder med fokus på att vara tyst, om Dalton skällde så fick han ingen belöning, det fungerade bra på honom, han tänkte efter en extra gång innan han skällde. Vi gjorde några skick till rutan också, testade från olika håll och det gick jätte bra, jag gillar det momentet nu! Vi hann  även med inkallning med ställande, jag måste börja lägga ihop allting till ett helt moment och försöka behålla de blixtsnabba ställandena, svårt. Det blev väldigt effektiv träning idag så vi hann även med platsläggning, jag gömde mig och enligt uppgift så låg Dalton bra. Jag är så stolt över min duktiga Balooba! En skrytblogg blev det idag!

image110


image109

Kommentarer
Postat av: Camilla & Chenin

Vad har vi sagt om att skryta i bloggen?

Det ska man och får man när det går bra!!!

2008-02-12 @ 08:48:27
URL: http://www.camillan.tk
Postat av: Camilla & Chenin

Behöver du FAR:s samlingsvolym? Jag behöver inte den från 2007 och tänkte slänga den om inte du behöver den? Jag vet ju hur fattig man är som student...

2008-02-19 @ 09:43:46
URL: http://www.camillan.tk
Postat av: Camilla & Chenin

Förresten Anna, tror du att du kan gå med Chenin en eller två gånger i veckan i april och halva maj? Jag tänkte att du behöver väl lite extrapengar och Chenin kan ju vara hemma hos pappa så går du förbi där med Dalton.

2008-02-19 @ 13:02:26
URL: http://www.camillan.tk
Postat av: Camilla & Chenin

Du menar "inte för några pengar i världen" :)
Hon är ganska snäll ibland vet du, men någon ersättning ska du såklart ha, annars hade jag ju fått betala Ken för alla dagar. Då får du de pengar han skulle fått!

2008-02-20 @ 16:55:05
URL: http://www.camillan.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0