Effektiv spårning

Idag stod spårning på schemat, igen, med Malin och Moa, Linda med Wilma och Lizzy och Caro med Jessie. Vi åkte ut till klubben och utgick från en eldplats. Jag skulle hämta Jakob från Arlanda så jag hade lite bråttom, men jag hann med det jag skulle, fika, surra och spårning såklart! Jag la spår till Moa idag också och Malin la spår till Dalton. Daltons spår var ganska kort men med många vinklar och apporter, ännu en gång lyckades Malin lägga ett spår till Dalton som var precis ett sådant som han behöver nu. Han spårade bra även idag men slarvade och missade två apporter. Men det känns jätte roligt att han höll motivationen genom hela spåret! Här är lite bilder från idag, tyvärr är det jag själv som tagit dem och därav kvalitéen :)


image101
Väldigt mörkt kort men det föreställer Jessie

image102
Gosigaste Wilma och fina damen Lizzy

image105
Moa busar

image107
Balooba i skepnaden av en varulv

Kommentarer
Postat av: Malin & Moa

Tack igen för en trevlig dag!

2008-02-10 @ 21:13:22
URL: http://difloydsfiesta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0