Längesen sist!

Nu är det längesen jag skrivit men jag har haft så mycket att göra. Jag hade tenta i dag, vill inte prata om hur det gick! Så jag har suttit och pluggat hela den här veckan plus att vi har haft besök. Dalton tycker det är roligt med gäster och speciellt sånna som förstår att han ska ha 100%-ig uppmärksamhet, få ligga i soffa, stöka oavbrutet och även ligga i sängen. Det har inte blivit mycket träning i veckan bara lite grann på promenaderna. Varenda  minut jag inte pluggat har vi varit i Hagaparken. Det är så fint att promenera där! I morse tog vi en långpromenad där, det var riktigt härligt 7 plusgrader och en enorm SOL. Jag älskar solen!  Dalton passade på att ta årets första dopp, verkade som att det var väldigt skönt han tänkte till och med ta en simtur. Började längta efter sommaren när det var så fint väder ute idag så här kommer sommarbilder från Överkalix!

image112
Sommar i Överkalix = på Kalixälv med bastuflotten. Livet kan inte bli bättre!

image115
Jakob med Lillsvarten som är vit



Kommentarer
Postat av: malin & moa

Välkommen tillbaka till cyber-rymden ;)

Hörs imorrn!!!

2008-02-23 @ 00:05:54
URL: http://difloydsfiesta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0