Långpromenad

Idag har Camilla och jag varit på en härlig långpromenad i Ursvik. Det var soligt ute men lite kallt och blåsigt, men det är så härligt att vara ute när solen skiner, man blir så glad. Ljusterapi! Dalton och Chenin var rätt så lugna, försökte inte busa så mycket som de brukar. Men några busförsök hann de med, det skadar ju inte att försöka! Vi hade med oss matsäck och stannade för fika och även att lapa lite sol.

När vi kom tillbaka till klubben gick vi in i klubbstugan och tog något att dricka, hundarna låg i soffan och sov. Dalton låg i min famn och var så gosig. Efter den lilla på "power napen" gick vi ned till lydnadsplanerna och tränade lite, Camilla hade med sin kameran så vi tog några träningsbilder. Dalton var väldigt taggad och det kändes jätte bra det lilla vi tränade. Blev en hel del fina kort! Hoppas att Camilla mailar över dem till mig senare.

Jakob åkte till Idre med skolan igår kväll för att åka skidor, jag är verkligen inte avundsjuk! Att åka skidor är ju inte alls kul speciellt inte om det är i fjällen. Jag hade gärna bytt med honom! Nä, nu ska jag ta och plugga lite grann. Har seminare på onsdag som jag måste förbereda mig inför.

image78
                                                                                                                         Foto: Malin Hamner

image79
Så passande att sitta i tvättkorgen ch tvätta sig, en smart kisse vår Pudding!

Kommentarer
Postat av: Camilla, Chenin & Lazy

Jag ska försöka hinna maila dem. Men jag måste packa och fixa. Är hos päronen nu, ska t Hebbes mamma sen. Måste dessutom ladda kameran först och sedan hitta kabeln och spara bilderna på rätt dator. Men min dator är så seg. Jag måste dock göra det idag. Hör av mig om det senare.
Kram

2008-01-27 @ 16:47:49
Postat av: Camilla & Chenin

såå

2008-01-27 @ 23:36:28
Postat av: Jenny och Izor

Hej och tack för inlägget på hemsidan, kanske Izor börjar blogga nu istället, ja syrrans lill gosse är såå söt!!
Vad kul att läsa om Dalton och vad ni pysslar med, och väldigt fina bilder på honom dessutom.

Ha det så bra! Kram Jenna

2008-01-31 @ 10:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0