Lyckad träning

Idag har vi varit och tränat på klubben med Malin och Camilla. Förra veckan bestämde jag mig för att inte fortsätta med att träna bort pipet på träningarna då det gjorde Dalton alldeles för låg och omotiverad på träningen. Jag tycker inte att det är värt det, det vikigaste är ju att vi har roligt tillsammans. Idag väntade jag ut Dalton, han piper oftast när han kommer och sätter sig i fotposition, nu väntade jag tills han blev tyst och lite lugnare. Jag är väldigt nöjd med träningen idag, bra kontakt och motivation genom hela passet. Mest nöjd är jag med rutan som gick jätte bra, bra fart och tvärnit! Jag gillar det momentet. När det går bra ;)


image74
Fina killen                                                                                                    Foto: Malin Hamner

image73

Kommentarer
Postat av: Camilla & Chenin

Vad tror du om möte den 6 feb 18.00 Hundungdom?

2008-01-23 @ 10:01:12
URL: http://www.camillan.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0