Mulligt är gulligt!

I går var vi och tränade med Malin och Moa. Dalton blev så glad när han såg Moa! Var tvungen att pipa/yla HELA vägen till klubben! Camilla och Chenin kom dit men bara för passivitetsträning då Chenin lyckats skada sig. Träningen gick sådär. Fast jag får ha i åtanke att vi inte tränat på nästan två veckor. Innan jul så tyckte jag att Dalton hade fått mycket bättre bakdelskontroll i vänstersvängarna men i går gick det inte bra. Han var lite överladdad efter att ha haft så lång semester. Men nu måste jag verkligen ta tagit pipandet på träningarna, det går mig på nerverna! Tips emottages gärna för jag vet inte riktigt hur jag ska få bort det utan att det påverkar träningen negativt.

Camilla kommenterade att Moa och Dalton är tjocka! Jag fattar verkligen inte vad hon surrar om! Dom är ju så snygga och slanka! Fast visst kan det ha blivit nåt extra kilo nu när vi varit hemma så länge. Dalton får nog minst tre gånger så mycket mat där, och bara smarriga saker. Så nu är det bantningskur som gäller för Dalton, GI kanske? Malin och jag har bestämt att vi ska börja promenera några kvällar i veckan. Ska bli kul med promenadsällskap!


image53
Dalton och Nova (bilden är från förra vintern)

image54
Glada kompisar!

image55
Baltos farbror Salto. Världens finaste Finska Lapphund!


Kommentarer
Postat av: Camilla & Chenin

Jag bantar också efter GI-metoden!

2008-01-08 @ 12:32:34
URL: http://www.camillan.tk
Postat av: Lisa, Eskil & Loi

Vilken fin lapphund! Såå vacker!!

2008-01-08 @ 13:18:42
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0