Onsdag

Idag har Dalton varit hos Malin och Moa som varit snälla och ställt upp som hundvakt då jag har långa dagar i skolan nu. Jag skulle tro att Dalton har haft en väldigt rolig dag med bästa kompisen Moa! TACK så jätte mycket!

Vi har varit och tränat ikväll med Malin, Camilla och Mikko med  Aussin Tim. Tim är väldigt fin, vilket även Dalton verkade tycka, han var ganska intresserad av Tim. Träningen gick jätte bra ikväll igen. Känns jätte bra! Körde det vanliga och det gick bra. Fin kontakt i fritt följ och bakdels kontrollen blir bara bättre och bättre. Rutan gick även den bra, bra fart ut och snabbt stanna. Jag har börjat gilla det momentet. Oj, vilken skrytblogg det blev! Men som Camilla sagt; det är det man ska göra i en blogg. 

image75
Bästisen Moa

Kommentarer
Postat av: Camilla & Chenin

Bra! Mycket roligare att läsa när det går bra. Om vi spårar på lördag morgon kan du va med då? Jag vill gärna gå milen på söndag. Vi kan väl gå allihop och ta med piknik?

2008-01-23 @ 23:07:27
URL: http://www.camillan.tk
Postat av: Camilla & Chenin

Om du hellre vill spåra på söndag kan jag försöka övertala Mikko att gå milen på lördag istället för att spåra?

2008-01-24 @ 08:47:39
URL: http://www.camillan.tk
Postat av: Camilla & Chenin

Jag måste ju tänka på vikten så gärna milen för min del, om det ändå inte spelar någon roll för dig. Vi hörs närmare om det.

2008-01-25 @ 08:27:46
URL: http://www.camillan.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0