Promenader

I tisdags var Malin och jag och promenerade i Hagaparken. Det var väldigt trevligt att ha promenadsällskap både för mig och Dalton, Dalton gillar verkligen Moa! De busade lite grann med en pinne och Daltons bortskämda snorunge jag kom fram. Han kan verkligen vara ego!

I går gick Dalton och jag till Hagaparken när jag kom hem från skolan, vi tränade, busade och promenerade lite grann. Senare på eftermiddagen gick vi på en promenad med Malin och Moa. Vi träffade Malins faster och hennes hund Angie. En jättefin svartvit amstaff. Moa och Angie busade och Dalton var jätte avundsjuk. Men är man en harjägare så får man vara i koppel, var nämligen en hare och skuttade där när vi kom.

Lägger in lite kort från Lansjärv.

image57
Dalton och Ludde hos mamma och pappa

Försökte arragera ett fint kort men bättre än så här blev det inte!

image58
Dalton ligger och myser i vårsolen, våren 2006

image59
Favoritplatsen!


Kommentarer
Postat av: Camilla & Chenin

Det kommer bli skoj tror jag med. Billigt och bra också!

2008-01-10 @ 19:24:34
URL: http://www.camillan.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0