Slut på jullovet :(

Nu börjar våran vistelse här hemma lida mot sitt slut. I morgon åker vi till Solna, en resa på drygt 100 mil, en heldag i Passaten med andra ord. Mysigt!  Det låter faktiskt värre än vad det är, går väldigt bra. Känns lite skönt att åka tillbaka till vardagen men samtidigt vemodigt att åka hemifrån. Det har varit skönt att vara hemma och vila upp sig.

Dalton och jag har varit ut med skidorna en sväng idag. Det var lite kallt men ändå skönt att vara ute och åka. En sista sväng innan vi åker tillbaka. Vi har hunnit med ganska mycket när vi varit hemma, vi har promenerat i skogen, åkt skidor, sparkat och varit ute  med Pernilla och Nova och Helena och Balto. Pernilla och jag har varit ute väldigt mycket så nu får Nova ta och vila upp sig tills vi kommer hem nästa gång, och förhoppningsvis är hennes trumhinnor inte allvarligt skadade efter att ha umgåtts med Dalton i över två veckor :P

Jag har tyvärr inga bilder på den här datorn, får lägga in sen när jag kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0