Spår och promenad

Idag har Dalton och jag varit till Ursvik. Det första Dalton gjorde när vi kom dit var att rulla sig i något som luktade väldigt äckligt! God parfym verka Dalton tycka för han var skitnöjd! Han var dock inte alls lika nöjd när vi kom hem och han fick hoppa i badet.

Jag la ett lite kortare vinkelspår med en massa vinklar  och kringelkrok för att Dalton behöver träna på att ta vinklar. Jag tycker inte att han spårade bra, han var inte lika koncentrerad och noggrann som han brukar. Däremot så villade han inte bort sig lika mycket i vinklarna som han ibland gör. I andra vinkeln tappade han motivationen när han inte fixade den direkt, han sökte litegrann men gav sen upp och stod väntade på att jag skulle fixa det. Jag väntade ut honom, efter ett tag fortsatte han att spåra. I spåret hade jag lagt en toarulle med godis i, Dalton älskar dem!

Efter spåret tog vi en härlig promenad i skogen, det var soligt och jätte skönt ute! Jag hade faktiskt, med kameran och det blev en hel del bilder. Vi gick även förbi klubben så jag tog lite kort på Dalton när han hoppade, fick en rolig bild!


image80
"Får jag godis nu?"

image81


image82
Konstigt att det ligger toarullar i skogen

image83
...och med godis i

image84
Dalton med slutapporten

image85
"Jag byter gärna mot nåt gott"

image86
Flygande Dalton

image87
Snygging!

image88
Det finns skog i Stockholm!

image89


Kommentarer
Postat av: Rickard

Maja tackar för dom nya bilderna

2008-02-01 @ 09:05:43
Postat av: Malin & Moa

Vi ses på måndag :D

Härligt att se att ni lever :P
Här snöar det för fulla muggar!
Kram!

2008-02-02 @ 22:27:53
URL: http://difloydsfiesta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0