Tålamod!!!

Idag har vi varit och tränat med Malin och Moa. Jag har länge skrivit att jag måste ta tag i Daltons pipande på träningarna och i dag gick vi från tanke och snack till handling. Varje gång Dalton pep så gick jag och knytte upp honom. Det var verkligen ett test för mitt tålamod kan jag säga! Dalton hann inte mer än komma och sätta sig i fotposition innan han gjorde ifrån sig oljud. Så idag bestod träningen av att gå och knyta upp Dalton. Han vart ganska låg och osäker så vi körde några moment som jag vet att Dalton inte piper vid och då fick han massa beröm och mycket bus. Det gav resultat, efter fikat verkade poletten ha trillat ned och han pep bara en eller två gånger! Känns bra men matchen har bara börjat, 1-0 till Anna!

image64
Min lilla mistlur!

På lördag kväll var Malin och jag till Camilla på födelsedags fest, det var väldigt trevlig! God mat, gott fika, sång till aukustisk gitarr och dans kan en kväll bli bättre!?

I södags var Jakob och jag och promenerade runt sjöarna. Vi mötte Malin, hennes pappa och Moa som vi gjorde sällskap med. Det var soligt och fint väder och väldigt trevligt! Malin hade med sig kameran och fotade alla fina fåglar.


Kommentarer
Postat av: Camilla & Chenin

Tack för att ni kom glömde jag säga idag, men det var riktigt skoj att ni ville göra oss sällskap i lördags! Bra kämpat med Daltons pipande och tack för att du gjorde mig på bättre humör angående Chenins skada. Nu känns det inte alls lika jobbigt, men på väg till klubben var jag gråtfärdig... ;)

2008-01-15 @ 08:17:49
URL: http://www.camillan.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0