Träning

Idag har Malin, Camilla och jag varit och tränat på klubben med hundarna. Dalton och jag forsatte att träna på att inte pipa. Det gick ganska bra, det verkar som att Dalton fattat vad jag vill och försöker vara tyst. Men det är inte så lätt att låta bli. Det är jobbigt att försöka få bort pipet och jag tycker att det påverkar träningen och motivationen negativt. Dalton tycker inte att det är särskilt roligt att träna på det här sättet. Jag tror att jag ska ta det lite lugnt med träningen för att få bort pipet och se lite mellan fingrarna. Jag vill ju absolut inte att Dalton ska bli omotiverad på träningarna, då får han hellre pipa lite grann! Vi körde en platsläggning, jag gömde mig och det gick jätte bra. Dalton låg bra med mycket svårt störning, en godisautomat på varsin sida om honom!

Igår var jag och Dalton i Hagaparken och promenerade, jag vallade upp två korridorer för uppletande men det blev bara pannkaka. Det kom tre lösa hundar och sprang i dem och det vara bara ett enda kaos! Jag gjorde tre skick,det första gick jätte bra, jag vart förvånad då jag inte alls trodde att det skulle fungera. Så jag gjorde ett skick till men det gick inte alls bra, Dalton sprang inte alls ut på djupet och var okoncentrerad, fast det förstår jag. Skulle göra ett tredje i den korridoren som han gjorde ett bra skick i för att få ett bra avslut, men tyvärr så gick inte det heller så bra så vi gav upp och fortsatte vår promenad istället.

image65
Kolla in min hållning!!!                                                                               Foto: Malin Hamner

image66
Attack!                                                                                                           Foto: Malin Hamner

Kommentarer
Postat av: Camilla & Chenin

Väl hemma, Chenin lägger sig vid soffan och piper, tittar under och ser 6 bollar som varit borta ett år ;)

2008-01-20 @ 17:43:53
URL: http://www.camillan.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0