Måndag

I dag har vi varit och tränat på klubben med Malin och Camilla.  Vi tränade lite allt möjligt som inte belastar Daltons ben för mycket. Blev fritt följ med fokus på att vara tyst, fjärrdirigering då vi tränade på att sitta kvar och inte lägga sig ned som Dalton börjat med. Apportering men bara att inte tugga och ingångar också la vi två platsläggningar. En med flera nya hundar då jag gömde mig, tjuvkikade lite och tyckte att Dalton pendlade alldeles för mycket med rumpan så sen la Malin, Camilla och jag en till och då stod jag nära för att hinna förebygga allt rumppendlande. Dalton fick sitta uppbunden när jag kommenderade Camilla och Chenin och han låg så snällt sa inte ett pip. Bra träning då han snart kommer att få vänta på sin tur när vi ska träna :)

image205
Dalton solar i Hagaparken

Imorgon ska jag med Dalton till veterinären, jag är nervös. Hoppas att de ska hitta nåt så att de kan behandla men jag hoppas verkligen att det inte är nåt allvarligt...

Kommentarer
Postat av: Camilla & Chenin

Kollade på valpbilderna precis och det verkar som om Doc blir den enda med blå ögon. Snyggt med blå ögon tycker jag!
Tänker på er och tycker synd om Dalton och dig. Hoppas det ger något att åka till rehab på tisd.

2008-05-14 @ 09:55:31
URL: http://www.chenin.se
Postat av: Camilla & Chenin

Kolla på Cajiro´s hemsida :) En liten yngling på förstsidan...

2008-05-15 @ 08:44:43
URL: http://www.chenin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0