Träning i underbart väder

I går var Malin och jag och tränade på klubben. Det var alldeles underbart väder, soligt och varmt. Vi satt och mös i solen! vi tränade också. Jag fick testa Malins kamera och tog kort på Malin och Moa, därav inga bilder i Malins blogg ;)

Träningen gick lite sisädär. Dalton var väldigt bont och höll på och fjanta sig mest, wouade och låg och åmade sig. Han ville nog impa lite på Moa, hon har nyss löpt och han har varit lite intresserad av henne. Men vi tränade fritt följ och belönade med klicker, jag tycker Dalton går bättre när man belönar med klicker, mer uthållig och med större förväntning. Vi invigd också en kamp leksak som Dalton fått av Malin (så snällt!) den var verkligen populär, Dalton var alldeles galen i den!


Kommentarer
Postat av: jenny och Izor

Ja man förtränger snabbt valp tiden men det är mkt mys oxå:)Vore jätte kul om vi kunde träffas och träna till sommaren! Ha det så bra!

2008-05-10 @ 15:18:06
Postat av: Anneli å Atlas

Heej! va kul att jag hittade till er,å så söt valpen ser ut(men inte alls så stilig som du Dalton..)Ni måste svänga förbi när ni kommer upp,så jag får snoosa på valpisen.
Ha det så bra, kram

2008-05-10 @ 23:15:44
Postat av: Anna, svar till Anneli o Atlas

Hej!
Vad roligt att ni hittat hit!
Vi kommer upp i slutet av juni så då kommer vi förbi så att du får valpsnoos!
Ha det bra! Kramar

2008-05-11 @ 10:45:06
URL: http://dalton1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0