Bra kväll!

Gårdagen var seg och jag känner inte att jag varit så produktiv som jag borde. Kvällen var desto bättre, Dalton och jag var och gick med Camilla och Chenin runt Lötsjön. Vi gick själv först och Dalton fick springa lös. Vi tränade lite simpla grejer så att Dalton fick vara duktig. Han är för söt!

Sen åkte vi vidare till klubben där Doc fick ett bra träningspass. Kändes som att vi var väldigt effektiva (man är ju ofta det när man är själv och tränar, inget surr eller kaffe).

I morse har vi varit i Hagaparken, Doc hittade en kompis, en ung och busig Bernertik. De busade som galningar, det var så roligt att se!




 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skicka mig din mailadress. ;)



lisaisak(at)hotmail.com

2008-11-06 @ 17:13:23
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Camilla & Chenin

Tack för att ni följde med igår!

2008-11-07 @ 08:51:05
URL: http://www.chenin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0