From heaven?

Idag har vi varit och gått i Ursvik. Killarna skötte sig bra. Dalton fick gå med sin klövjeväska i en kvart. Enligt rehab på Arninge får en hund max bära 5% av sin kroppsvikt så jag mjukstartar lite och början med 2%. Precis när Dalton gått med väskan i en kvart blev han less och rullade sig i snön så att den åkte av. När vi kom tillbaka till klubben passade jag på att träna hundmöten med Doc. Det gick jätte bra, det är ju inte riktigt samma att möta hundar på promenad som på klubben.
Lite snöbilder från idag.











Camilla och jag smidde planer i måndags och idag har vi gjort verklighet av dessa. Vi har tränat hundmöten med Doc med långlina och skrammelpåse. Jag var lite nervös men det gick över förväntan. Doc var så duktig! Det ska nog bli fason på honom snart.

Kommentarer
Postat av: Camilla & Chenin

Jag skulle berätta men hann aldrig, det var så mkt annat som skulle pratas om.

2008-11-27 @ 13:40:05
URL: http://www.chenin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0