From hell

I morse hade jag tänkt mig en mysig långpromenad i Hagaparken, så mysigt med all snö. Men istället blev det lång promenaden from hell! Doc drog i kopplet som en galning till Hagaparken, han skällde vid alla hundmöten och stack fram till två hundar när han var lös. Skit hund! Dalton fick springa lös och var busig och retades med Doc, jag brukar inte tycka det är ok men idag så såg jag förbi det. Hämden är ljuv ;) Nej, det var faktiskt så att det värmde så mycket i hjärtat att se min gose springa och busa i snön <3

I går trotsade Camilla och jag snön och åkte till klubben. Jag åkte tidigare för att hinna träna med Doc lite innan Camilla kom och vi börjar surra ;) Vi tränade mest fot och kontakt och belönade med kamplek. Bäst enligt Doc. När Camilla kom la vi ett spår till Chenin, Doc följde med och var väldigt sugen på Chenins godbitar. Vi gick en promenad med Dalton och Chenin i den härliga snön. Det är helt galet vad ljust det blir när det är snö, vi kunde till och med gå efter en oupplyst väg, härligt! Som vanligt stod vi och surrade på parkeringen innan vi kom oss i väg, men igår smidde vi onsdagsplaner. Jag säger bara moahahaha!


Dalton är busig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är det för hemska onsdagsplaner ni smidit?! Låter farligt!



Jag har mailat nu, meddelar svar sen. :)

2008-11-25 @ 15:00:43
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Malin & Freja



eh...allstå ja visste du inte att det är siberian huskey i aussien..?



Lite ironi från en 'syster' i disciplinen

Dragkamp med liten hund... ;)



Ha det skönt i snön! M&F

2008-11-25 @ 20:28:34
URL: http://freja.kreivis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0