Gröna Lunds jul

I dag har Jakob, Jakobs vän och jag varit och ätit lunch på stan, sen tog vi smockfull buss till ett julpyntat Gröna Lund. Vi åkte galna musen, så otäck! Jag var skräckslagen och satt och blundade hela tiden, bilden fångade verkligen känslan ;)

I morse gick killarna och jag till Hagaparken, många hundmöten som överlag gick bra. I fredags bestämde jag mig för att killarna skulle få varsin promenad. Jag och Doc tog en lunchpromenad i Hagaparken, busade i massor och tränade på hundmöten, gick väldigt bra. Dalton och jag gick en promenad i ett kolsvart och folktomt Hagaparken. Lite läskigt var det allt. Dalton fick springa lös mest hela tiden och slutade promenaden med att jaga en hare. Han kom tillbaka när jag ropade så jag tror inte att det gjorde någon skada. Men hjärtat hamnade i halsgropen ändå.

Har pratat med Moa idag, hon hade gjort en adventskalender till mig som skulle komma på posten, kanske imorgon sa hon. Vi räknade dagar tills jag ska komma till Lansjärv. När jag pratade med Maja sist trodde hon att hon skulle få prata med Docki Doc och Dalton och blev besviken när det bara var jag. 


Moa


Maja

Kommentarer
Postat av: polly

haha..ja! Fin var den. hoho.. Han hittar alltid dom finaste granarna ;)! När kommer du hem, för ni kommer väl upp till jul?

Kramar!

2008-11-29 @ 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0