Måndagsträning

I går kväll var killarna och jag på måndagsträning på klubben, hämtade upp Malin med Moa och Tjabo "på det vanliga stället" Dalton och Doc fick sitta ihoptryckta på ena sidan mellanväggen (Dalton var INTE nöjd) Moa och Tjabo fick sitta på andra sidan. Bra med mellanvägg. På klubben fick vi sällskap av Camilla och Nora med Chenin, Markus, Banshee och Roccisen och en tjej med en storpudel. Doc var först ut och fick träna på fot med fokus på kontakt, igår var en bra dag, Doc var inte så "unghundssplittrad" som han varit på sistone trots att det var mycket hundar på plan. Jag tänkte att Dalton skulle få ett träningspass, han var så duktig och taggad förra veckan, men det var han inte igår så vi gick promenad istället, först med Malin, Robin, Moa och Tjabo och sen med Camilla, Nora, Chenin, Markus och Banshee.

Vintern har kommit till Stockholm, ganska skönt faktisk, inget slask längre men däremot är det väldigt kallt med gummistövlar.

Jag har tvättstuga nu men de håller på att renovera i tvättstugan så det finna bara en tvättmaskin och det luktar illa i torkrummet så ännu en gång får all tvätt hänga i lägenheten. Hoppas att de fräschar till ordentligt i tvättstugan nu men jag tror bara att de byter rör i golven eller nåt sånt.  När jag är klar i tvättstugan tror jag att jag och killarna ska till Hagaparken, jag tror jag ska gå med dem en och en...

Dalton fick låna mössan av sina bästa "glasskompis" Kriss

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA! Jag tror att Dalton säger "Snäälla mamma, jag vill inte ha mössa!" ;) Charmig bild!

2008-11-18 @ 20:24:52
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Madde & Billy

Ja hund helger och dagar för den delen är aldrig fel!!! Det gillar vi skarpt!!

2008-11-19 @ 15:45:04
URL: http://billy.kreivis.com
Postat av: Linnéa Landin

Snygg mössa dalle balle har jag blir ju avis. Det är bra då fryser han inte om öronen. Vad roligt att det går bra för dig med Doc oxå. Om de e okay så har jag länkat din sida på min blogg?

2008-11-25 @ 13:13:17
URL: http://www.linnealandin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0