Promenader

I går kväll var jag och gick vid Lötsjön för att träna hundmöten med Doc. Vi gjorde sällskap med Camilla med Chenin och Roccisen. Doc tyckte det var spännande att promenera med en massa kompisar och drog i kopplet en del. Hundmöten gick kalasbra! Sen fick Dalton komma med på promenad. Känns bra att båda killarna fick lite egen tid. 

Idag har vi varit i Ursvik och promenerat, vallade upp en ruta och skickade killarna två gånger var. Doc var jätte duktig, jag hade en kampleksak också körde jag med byteshandel (som Riitta tipsat om) för att Doc ska komma till mig. Det gick jätte bra! Dalton skötte sig också väldigt bra! Mina duktiga killar! Jag blev lite förargad på Doc då han stack iväg för andra gången, första gånger efter en joggare och andra gången efter en man som gick lång framför oss. Sen fick Doc gå i koppel och se Dalton springa lös.


Söt liten Docka!

Kommentarer
Postat av: Lisa

På den bilden var han bra pluttig!

Egentid tror jag att de njuter mycket av. :)

2008-11-14 @ 11:44:37
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0