Regnig fredag

Regn regn regn, vad less jag blir! Ingen långpromenad idag, har gått småpromenader och tränat lite med killarna här hemma. Har tränar apportering med båda två också har jag shejpat lite med Doc. Han var verkligen på allerten idag. Fattade snabbt vad som gav utdelning!

Jakob ska åka hem i helgen, jag är lite avundsjuk på honom. Jag har lite hemlängtan, jag hade tänkt åka hem i veckan och stanna en vecka eller nåt sånt men mamma kommer nästa helg så då slutade jag bort det. Jag ska försöka registrera de sista enkäterna och göra frekvenstabeller av dem i helgen. Kul? Nja, ganska. Lite avkopplande faktiskt, man behöver inte tänka så mycket och det är ganska skönt och omväxlande när det gäller uppsatsskrivande. Lite läskigt att jag skriver magisteruppsats och därmed min sista uppsats på universitetet. Jag vill inte sluta plugga och börja jobba! Skräck, vad händer med all min fritid och egna disponering av tiden?!

Oj, vilket spännande blogginlägg det blev. Håll i hatten!


Mina favorit tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0