Spår

I dag har Camilla, Lisa och jag varit med vovvarna och spårat på det nya stället. Camilla och Lisa var sena så jag hann gå promenad med killarna, träna lite med båda två och frisera Doc's stump. Till spåren: Dalton spårade stundtals slarvig och stundtals mycket bra. Han flög fram i spåret och var riktigt motiverad, kul! Doc var splittrad, det var något annat än spåret som var väldigt intressant. Leksak i slutet istället för godisburk tyckte Doc var kul.

Efter spårandet stressade jag hem och sen till Kista gallerian för julklappsshopping. Blev inte så mycket julklappar istället mat och en marängsviss utan maränger efter maten. Väl hemma har Jakob, Niklas och jag druckit glögg och ätit lussekatter med tända ljus. Mysigt, jag älskar glögg, gott och härligt julig.


Ludde och Dalton på bron hos mamma och pappa i Lansjärv

Kommentarer
Postat av: Lisa

Duktiga var de grabbarna tycker jag!

2008-12-01 @ 13:50:14
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Riitta

Härligt kort på Dalton och Ludde :)

/Kramis

2008-12-02 @ 14:29:18
URL: http://www.kreivis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0