Massa "måsten"

När man har en dag med massa tråkiga måsten som tvätt i mängder; kläder, handdukar, sängkläder, hundhanddukar och hundbäddar och plugg i form av 13 vetenskapliga artiklar  så måste man ju förgylla den med nånting roligt, eller hur!? Så när all tvätt hänger på tork passar jag på att sticka ut i skogen för promenad och spår. Bra beslut tycker jag! Doc fick en appportstig med 6 pinnar och ett spår med två pinnar. Första pinnen i apportstigen fick vi vänta lite på men sen tog han alla bra. Spåret gick bra och han tog båda pinnarna mycket bra. Apportstigen gjorde sitt. Idag var det rätt så högt tempo, jag höll emot en del, det störde inte Doc utan han tuffade på. Riktigt duktig lillebror! Dalton fick inget spår, vill inte spåra sönder hans motivation, vilket jag har gjort så många gånger. Känns trist att inte spåra med honom men han tycker ju inte att det är särskilt kul när det blir för ofta, det är ju jag som tycker det.

Åter till tvätten och plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0