Torsdag

I dag har jag haft slutseminarium i enterprise risk management kursen, vi fick redovisa en uppgift och det gick bra. Skönt att avsluta med en lite bättre redovisning än den i tisdags som jag inte alls kände mig nöjd med. I morse var killarna och jag i Hagaparken. Kampleksak var med som valigt och vi tränade lite och busade mycket. På väg tillbaka fick jag vara väldigt stolt! Jag har nämligen världens duktigaste killar som gick så fint vid min sida. Jag gick leende hela vägen från Hagaparken! Precis innan porten mötte vi Daltons värsta vän (en golden hane, som vanligt, Dalton gillar inte golden hanar). Dalton fyllde på sitt pluskonto genom att inte bry sig om den.  

Kom precis hem från klubben, var riktigt träningssugen. Det började regna när jag gick till bilen så det blev inte så mycket träning på klubben. Bara lite kontaktträning med Doc och det kändes bra, sen en liten promenad och in i bilen blöt och frusen. Det var min dag det. Nu ska jag laga middag, gravad lax och potatis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0