Veckan...

... har bestått av plugg, plugg och åter plugg och självklart med tillhörande stress och ångest över ett inlämnat grupparbete som jag inte alls ansåg höll den nivån det borde ha gjort. Så mycket hundaktiviteter har det inte funnits utrymme för. Vi har gått promenader i Hagaparken och Doc har fått några små träningspass i vardagsrummet. Imorse ansåg jag att vi kunde unna oss några timmar i Ursvik då arbetet lämnades in igår, killarna skötte sig bra, enda "incidenten" var när Doc sprang och hoppade på en man men det är sånt som händer ibland (läs; ganska ofta), som tur var var det i början av promenaden innan han sprungit i en massa lerpölar (mannen var inte riktigt skogklädd, inte i min bemärkelse i alla fall då skogs-/utekläder är leriga från gummistövlarna till toppeluvan, observera att detta är sen Doc flyttade in hos oss, Dalton har oftast alla fyra tassar på marken).

Imorgon ska Jakob och jag låna Camillas pappas garage och verktyg för att försöka få ihop en mellanvägg till bilen så att Doc och Chenin kan åka där bak båda två på söndag (inte bara för på söndag utan bra att ha också) när vi ska åka till Skärblacka och valla. Ska bli jätte kul, vet inte vad som ska bli roligast av att träffa Doc's kull och halvsyskon och alla andra hundmänniskor eller att få valla med Doc.

Nu ska Jakob och jag ner till Solna cetrum en sväng, köp tre skor betala för två på Stadium! Jag hoppas att det blir jag som får gratisparet!


Chenuskan!



Kommentarer
Postat av: Lisa

I väntan på vallningsuppdatering. Hur gick det?!

2008-10-27 @ 20:21:50
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0