Söndag

Förutom att städa diverse bilar i helgen så har jag tränat många småpass lydnad med Doc. Jag känner mig riktigt träningspeppad! Går bra så jag hoppas att jag ska våga mig ut på tävlingsbanorna till hösten. Har cyklat med Doc för första gången i dag, Doc började med att bita mig i benen men slutade snabbt och sprang på så fint vid cykeln sen. Dalton har spenderat helgen mitt i stekande solen. Idag har han bökat omkring i hallonbuskarna bakom huset. Dalton älskar hallon och plockar själv. Doc är mer fräck och försöker sno de jag plockar!

Mamma tog motvilligt några bilder på Doc och mig. Teknik och mamma går vanligtvis inte riktigt ihop men idag gick det riktigt bra!


Snyggt med strumpor i ballerinaskorna!












Kommentarer
Postat av: Sofie

Tristan bet mig i benen också när vi började cykla, jag v ar tydligen förvillande lik ett får på två hjul...



Kul att det går bra med träningen, ser snyggt ut på bilderna iaf!

2009-08-17 @ 15:12:44
URL: http://aussiemonster.se
Postat av: Malin&Freja

Vi cyklar med, men det var snarare att springa runt cykeln som gällde för Freja, men det slutade hon med nästan direkt! ser bra ut, håller tummarna för framtidens tävlingar! kram M&F

2009-08-18 @ 16:01:10
URL: http://freja.krevis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0