Älskar

Igår sprang Doc och jag med Camilla, Jocke och Choice. Hade håll mer eller mindre hela tiden och fick lite kramp i ena vaden. Ingen skön springtur med andra ord. Men det känns bra att vi har kommit igång med springningen, man känner sig onekligen ganska duktig efter att man sprungit.
Imorse kom Choice och hälsa på mig och grabbarna. Doc blev överlycklig! Han gillar verkligen Choice, tror nästan att han älskar henne. Han blir alltid så glad när han ser henne och när vi är ute på promenader går han alltid väldigt nära Choice. Dalton blev först inte så glad att se Choice (då Choice har varit lite bitsk mot honom en gång). Han blev osäker, spänning och morrig men sen blev han busig. Vi tog en promenad i Hagaparken. Doc och Choice busade järnet som vanligt! Jag får väldigt mycket uppmärksamhet när jag går med tre hundar, många kommentarer om hunddagis, känner mig som en cirkus! Jag tycker ju egentligen att två hundar är en för mycket. Speciellt när vi bor som vi gör nu.
På vägen hem hämtade vi upp Jakob som skulle och hyra film och gick till Lövgatan för att lämna av Choice. Doc blev ledsen och promenaden hem var betydligt lugnare. Fick stressa som en galning för att hinna med bussen till skolan där det väntade några timmar av grupparbetsskrivande. Suttit och skrivit hela kvällen också. Lite stressigt, ju mer man sätter sig in i ämnet desto mer finns det att skriva om och desto mer intressant blir det.
Pluttig Choice och Doc

Kommentarer
Postat av: Camilla, Chenin & Choice

Doc kanske också ska stanna hos oss när ni åker till Norrland, annars blir han ledsen om han inte får bli attackerad och trakasserad av Choice flera gånger i veckan!

2009-12-14 @ 08:37:24
URL: http://www.chenin.se
Postat av: Camilla, Chenin & Choice

Doc: "Men, men matte - jag tror vi glömde Choice i villan därborta..."

2009-12-14 @ 12:40:27
URL: http://www.chenin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0