Bilder från förra helgen

På begäran kommer vallningsbilder från förra helgen.
Anders coachar Sofie och Tristan

Såg riktigt fint ut

Camilla ramlade. Självklart var jag snabb med kameran!




Elda och Blå

Mikko och Tim

Jag är i en period med en massa lydnadsmotivation, det är härligt! Har blivit ett pass varje dag i veckan. Kul med en hund som Doc som aldrig skulle bli less. I onsdags var Malin och jag och tränade på klubben. Tycker träningen gick riktigt bra. Har börjar med rutan och inkallning med ställande. Rutan är ännu inget problem. Inkallning med ställande är däremot lite knivigt med Doc, han är så eftertänksam så det blir mycket raka inkallningar med belöning bakåt för att han alls ska komma. Men jag tror poletten kommer att trilla ner, ingen galopp inget ställande eller belöning.
Sprang igår, Doc travade riktigt bra och därmed gick springningen mycket lättare än sist trots lite håll på slutet. Idag har jag städat, shoppat lite julklappar, gått skogspromenad och tränat lite. Började skymma lite i slutet av promenaden och jag blev rädd varje gång en joggare dök upp från ingenstans.

Kommentarer
Postat av: CCC

Vackra bilder!

2009-12-05 @ 21:37:10
URL: http://chenin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0