Konsten att dra när man ska.

Idag har jag testa drag med Doc. Skulle nog inte säga att det blev så lyckat. Tog sparken, selade på Doc med Daltons gula Björkissele som passade förvånansvärt bra på Doc, måste ha varit lite liten på Dalton. Gick med ekipaget ner till vägen och började sparka i hopp om att Doc skulle springa ut i linan och hjälpa till. Doc studsar i jämnhöjd med mitt huvud alternativt kampar med den fina gula linan med elastisk del. Efter några hundra meter vänder vi om och nöjer oss med den turen. Imorgon tar jag Dalton som hare.


Kommentarer
Postat av: Camilla, Chenin & Choice

Han som drar så j-vligt på joggingturerna! Poletten behöver nog falla ner bara...

2009-12-22 @ 11:02:17
URL: http://www.chenin.se
Postat av: Lisa

Jag tror att camilla har en poäng, poletten behöver trilla ner. Jag tror att Loi sammankopplade rätt snabbt när vi körde i skidspår, dels för att jag promenerat mycket med den utrustningen och då alltid velat ha honom framför (blir så trassligt annars), sen att det var så djup snö på sidorna, så han hade inte mycket till val än att vara framför. Och en Loi som är framför, drar. Hehe... ;)



Lycka till, jag tror att ni kommer få riktigt roligt!!

2009-12-22 @ 12:36:34
URL: http://eskil-isak.com
Postat av: åsah

hehe.. känner igen det där! det är bara att belöna när han söker sig framåt så går de ttillslut! om jag lyckades med vazy så kommer du lyckas...

2009-12-22 @ 19:19:52
URL: http://vazyaila.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0