Nyemission istället för frittföljposition

Jag är inte alltför pigg på att uppdatera. Har suttit här flera gånger men inte funnit orden. Jag ska göra ett försök nu. Summerar de senaste dagarna lite. I måndags tränade Malin och jag i Rissne på underbar grusplan, stor och upplyst är detsamma som perfekt.  Träningen kändes väldigt bra också, bra kväll med andra ord! Efter träningen i Rissne åkte killarna och jag vidare till klubben för att hämta ett par byxor från Camillas rena bil, gå Dalton promenad och "hjälpa" lite hundungdomar på allmänträningen. En massa surr med andra ord.
Började tisdagen med en långpromenad i Hagaparken, så himla trött på morgonen men väl i parken känns det skönt med en promenad. Hade skola hela eftermiddagen så när jag kom hem skyndade killarna och jag till Ursvik. Först ett liten promenad alla tre och sen sprang Doc och jag. Doc hade eld i baken vilket gjorde att jag tog slut efter tre kilometer. Fick kämpa rejält den sista biten.
Kvällen hade jag tänkt förgylla med träning i Rissne med Malin men skolan kallade och jag måste plugga istället. Killarna får nöja sig med långpromenaden i morse. De känns ganska nöjda, Dalton ligger och pruttar vid mina fötter och Doc tjuvar julklappsband. Kisse Ludde trampar runt och spinner i min famn för att hitta det bästa stället.

Kommentarer
Postat av: Camilla, Chenin & Choice

Fina Luddet! Lämna honom hos oss när du åker hem!

2009-12-10 @ 08:57:53
URL: http://www.chenin.se
Postat av: Sofie

hihi, vi har varit på hundcafé idag, så lilla Jackson ligger också och pruttar för fullt! :P

2009-12-11 @ 17:25:35
URL: http://sofiekans.blogg.se/
Postat av: Malin

Gulle Ludde!

2009-12-11 @ 19:03:25
URL: http://difloydsfiesta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0