Förkylning

Jag har blivit besegrad av förkylningen! Ligger i soffan och tycker synd om mig själv. Det är underbart väder ute,  solen skiner och det är 3 minusgrader. Vilket gör att det känns extra ruttet att vara sjuk, jag älskar vintersol och får panik är jag inte är ute när det är sånt här väder. Killarna har fått två korta rastpromenader och leta en massa godis vid huset medan jag satt och solade. Vi har klickat lite tricks här inne för att stilla lite myror i brallan på Doc.

Jakobs lillasyster lånade vår kamera och tog lite kort på killarna när de var här.


Dalton var inte helt nöjd att posera med en skitunge, vilket  syns


Doc ser enrom ut


Söta Dockan


Dalton kör sin "tyck synd om mig" pose

Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte sjuk Anna, du får samla krafter till imorgon! Är vi lite effektiva också så behöver det ju inte bli så många timmar.



Eskil tycker nog som Dalton angående Lazy. Loi tycks konstigt nog inte bry sig riktigt, när vi kom hem nu efter att ha varit borta sprang han fram och pussade lite på Lazy (som låg ute). Så länge Lazy inte tar hans mat, leksaker eller sovplats så är hon helt okej. ;)

2009-02-20 @ 16:43:44
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: Sanna och Misty

Hallå där! surt med förkylning:( ser att docs öron har börjat lämna sin fasta positon som fina trekantsöron och blivit lite mer vilda;)Roligt och se filmen på en duktig Doc! Trevlig helg!

2009-02-20 @ 18:50:16
URL: http://misty.kreivis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0