Så var den gjord...

Imorse har jag varit och skrivit tenta, gick helt ok. Tycker att jag, med lite tur, borde klara den. Kändes ganska bra trots att jag bara pluggat en och en halv dag. Doc var rastlös igår när jag behövde plugga så vi stämde playdate med Tjabo så att han skulle få springa av sig ordentligt. Sen kunde jag plugga i lugn och ro (nåja, ganska lugnt iaf)  eftermiddagen och kvällen.

Idag har vi varit till klubben och tränat med Malin, Moa och Tjabo. Doc´s position i fritt följ var inte den bästa.  Vi tränade inkallning, läggande och ställande under gång. Det gick bra! Dalton spang omkring på plan och var glad och snodde mitten av min bulla, det godaste som jag sparat till sist. Skithund!

Snor bilder från Malin:


Gänget


Dalton bontar sig i snön!


Busarna!


Fina lilla pricken


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Han har så härligt isigt blåa ögon din Doc! Kisen har lite blått i ena sitt öga, ser ut som en människas ibland.. :)

2009-02-19 @ 19:53:00
URL: http://collieforever.blogg.se/
Postat av: Camilla & Chenin

Vilka jättehärliga bilder på vovsarna!

Såg att du ringt tidigare. Jag var inte direkt i tillstånd att prata alls! Bara grinar över att behöva lämna vovsarna.



Kramkram

2009-02-20 @ 00:00:37
URL: http://chenin.se
Postat av: Lisa

Fin bild på alla tillsammans den var härlig! Klart Dalton vill ha det godaste på bullan också. ;)



Vi ses imorgon!

2009-02-20 @ 12:23:49
URL: http://www.eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0