Utmaning...

Killarna och jag har blivit utmanade av Lisa, "Gå in bland dina foton ta mapp nr 6 och bild nr 6. Lägg ut den på bloggen och skriv lite om den. Utmana därefter 6 st nya och länka till deras sidor."  Så här kommer bilden:


Bilden är tagen några dagar innan jul hemma hos mina föräldrar i Lansjärv. Mamma och jag slår in julklappar och killarna stjälper till. Doc snodde snören, papper och kartonger och var väldigt intresserad av barnens leksaker. Han höll nästan på att charma till sig ett av mjukisdjuren. Daltons grej är att komma och lägga sig där han är mest ivägen och så även i denna situation.

Igår åkte killarna och jag till klubben med Malin och Tjabo. Doc fick välbehövlig passivitetsträning ute vid plan och inne i klubbstugan. Doc busade lite med Choice, som han tycker är så spännande. Medan Camilla spårade med Chenin var Choice med Dalton och mig. Vi tog en lite promenad. Först tyckte Choice att Dalton var lite läskig men det tog inte lång tid innan hon hängde i hans täcke, bet honom i bakbenen och morrade ljudligt. Dalton skötte sig exemplariskt med lillan. Han är ju storebror nu och vet hur man ska bete sig bland bebisar ;)  Idag har vi varit och ått långpromenad i Hagaparken och tränat lite trix här hemma. Dalton vägrar göra nåt annat än skäms nu så det är det enda vi tränar, blir lite långtråkigt tycker jag men han tycker det är superkul. Han är ju bara för söt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jag vill se när Dalton skämms! Kan inte du filma med din lillkamera?

2009-02-04 @ 00:03:55
URL: http://www.eskil-isak.com
Postat av: jenny

hehe okej=) Men va bra! Isf kan vi ju försöka fixa fram några får så kan ju du komma och träna Daisy så får hon testa =) vet inte riktigt om jag vågar själv när jag inte har någon erfarenhet från det, så det inte händer någon olycka =) ha det bra du med :) kramar

2009-02-04 @ 17:02:28
URL: http://kennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0